Exits – Home Time!

I’ve used this photo before but when Ailsa got onto the theme of exits I couldn’t resist!

Imagine the scene… some time after half two (in the morning) my good lady leading the way out. We’d had a great night at the Guinness Storehouse…but she’d decided it was time to drag me out… before the whiskey began flowing! I followed reluctantly… camera still working overtime. The host showing the way out was doing it for my benefit… trust me to ask where the exit was! Proof that whiskey makes you blind?

Yes... unfortunately we had to find the exit... not easy without a bit of assistance!!

About aj vosse

Love life, live love... share life... share love!
This entry was posted in #Dublin, #Ireland, Family & Life, Local Curiosity, Local Places, Photography, Travel and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

12 Responses to Exits – Home Time!

  1. 🙂 die britse stempubliek het vir die Britse regeerders gewys waar die Brexit is!!

    Liked by 1 person

  2. Hilarious! I trust you were suitably sheepish?

    Susan at
    Travel, Fiction and Photos

    Like

  3. HesterLeyNel says:

    Dis altyd beter om seker te maak

    Like

    • aj vosse says:

      Ja… net jammer ek sukkel met groot woorde! 😉

      Liked by 1 person

      • HesterLeyNel says:

        Dan kan jy nou bly wees dat julle nie deel is van die UK nie – ek sien “exit” uit die EU het nou “Brexit” geword! Die Britte is ‘n eienaardige klomp! Wederstrewig ook.

        Like

        • aj vosse says:

          Om die waarheid te sê… ek weet nie aan watter kand van die draat ek wil wees nie! As mens in ‘n EU land bly kom jy agter net hoeveel daar gekrap word in huislike tradisies! Aan die een kand is ek bly hulle het hulle kant gekies maar aan die ander sien ek probleme. Ek dink net die uitslag is te naby om so ‘n masiewe keuse af te dwing! (Ek lag in my mou want nou sien mens snakse reakies… die klomp hier in die klein agterwater van Europa poep in hul broeke… as die Britte hulle wil uitsny dan sink die ou plekkie binne dae… ek moes gister vir my seun herhinder dat die Britte gestem het vir hulle toekoms… nie Ierland sin nie!! 😉

          On 26 June 2016 at 08:43, Ouch!! My back hurts!! wrote:

          >

          Like

          • HesterLeyNel says:

            Die nou weer die financial wizards wat die doom and gloom voorspel en aanhits. Onthou jy die paniek wat geheers het met Y2K wat toe uitgedraai het om die grootse non-event van alle tye te wees?

            Liked by 1 person

            • aj vosse says:

              Ja… ek hetomtrent daai tyd by Intel begin hier in Ierland… hulle het miljarde gemaak op Y2K se rug!! Ek dink hule het nog nooit weer daai hoogtes beryk van daai dae nie!! 😉

              Liked by 1 person

  4. Pingback: Travel Theme-Exits – WoollyMuses

  5. ailsapm says:

    Haha, nice one Vossie, tricky things those exit signs. 😉

    Like

I value your 'likes' and comments, even though I don't always reciprocate, I care. Thanks for making the effort! God Bless!!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.